NOVOSTI

„Fiat 500 entra al MoMA” je pobjednik događanja 2017 Corporate Art Awards

29 November 2017

171122_Fiat_500F_MoMA_001

  • Projekt „Fiat 500 entra al MoMA” (Fiat 500 pridružuje se kolekciji MoMA) osvaja jednu od nagrada na događanju Corporate Art Awards za uspješnu transformaciju modela Fiat 500, ikone talijanske kreativnosti, u globalno umjetničko djelo.
  • Projekt Fiat 500 jedini je automobil iz automobilskog sektora koji se ovjenčao ovom nagradom.
  • Kao potvrdu statusa događanja Corporate Art Awards, talijanski je predsjednik Sergio Mattarella održao audijenciju za tvrtku Fiat i druge marke koje su osvojile nagradu.
  • Izdanje događanja Corporate Art Awards za 2017. godinu obuhvatilo je 80 tvrtki iz 18 država diljem svijeta – globalna nagrada za globalnu ikonu.

Model Fiat 500 je uvrštenjem u stalni postav Muzeja moderne umjetnosti – New York Modern Art Museum (MoMA) zaradio lovorike na događanju 2017 Corporate Art Awards. Nagradom mu je priznat status najpopularnijeg automobila u povijesti marke Fiat, ikone koja je rasprostranjena među vlasnicima u Italiji i koja je postala svjetski ambasador države Italija te glavni simbol talijanske kreativnosti – iskonsko i globalno važno umjetničko djelo.

Utemeljen prošle godine s ciljem povećanja vidljivosti, prepoznatljivosti i ugleda projekata koji povezuju poslovni svijet sa svijetom umjetnosti, prestižni događaj Corporate Art Awards organiziran je u suradnji s Poslovnom školom LUISS te uz podršku talijanskog Ministarstva kulture i turizma te industrijske udruge Confidustria, bankarske udruge ABI, muzejskog udruženja Museimpresa i Ministarstva vanjskih poslova.

Ovogodišnje izdanje događanja, koje je završilo jučer u Rimu ceremonijom dodjele nagrada u dvorani Sala Spadolini sveučilišta Collegio Romano, ponovilo je međunarodni uspjeh iz 2016. uz sudjelovanje 80 tvrtki iz 18 država diljem svijeta. Globalni odjek događanja uvelike odražava sam identitet modela Fiat 500 koji 80 % prodaje ostvaruje izvan Italije i koji je najprodavaniji automobil u svom segmentu u Europi, na samom vrhu svoje kategorije u 9 europskih država i među tri najbolja u drugih sedam država.

Na audijenciji s talijanskim predsjednikom Sergijom Mattarellom, Olivier Francois, direktor marke Fiat i generalni direktor Odjela marketinga grupe FCA izjavio je sljedeće: „Počašćeni smo što smo osvojili ovu prestižnu nagradu. To je jasan dokaz da Fiat 500 nije samo industrijsko remek-djelo s 60 godina dugom poviješću, već i iskonski simbol talijanske kreativnosti koji je pronašao svoje mjesto u kolektivnoj svijesti. A njegovo putovanje nastavlja se i danas, najjačim intenzitetom i uz svijest uloge ambasadora talijanske izvrsnosti diljem svijeta”.

Sjajno događanje 2017 Corporate Art Award još je jedna nagrada za izvrstan model Fiat 500 koja stiže šezdeset godina nakon njegova rođenja. Uvrštenje u stalni postav Muzeja za modernu umjetnost u New Yorku neosporni je dokaz ikonskog i globalnog statusa automobila i iskonsko odavanje počasti njegovom nezaboravnom stilu. Šarmantno „lice” modela Fiat 500 s kromiranim obrvama i okruglim ukrasnim dijelovima prepoznatljivo je diljem svijeta te neiscrpna inspiracija umjetnicima diljem svijeta pri stvaranju umjetničkih djela.

To posebice vrijedi za model koji je kupila MoMA, a radi se modelu iz serije 500 F, najpopularnijem modelu 500 ikad koji se proizvodio od 1965. do 1972. Kada se modelu 500F pridodaju druge verzije (Sport, D, L i R) modela prve generacije, dolazimo do više od 4 milijuna proizvedenih automobila u razdoblju od 1957. do 1975. Radi se o neupitno uspješnom modelu automobila koji je 2007. godine doživio novu generaciju. A današnji se model 500, baš poput svog slavnog prethodnika, odmah pokazao iznimno uspješnim jer je u samo 10 godina osvojio više od 2 milijuna kupaca te impresivan broj nagrada, uključujući nagradu za automobil godine i nagradu Compasso d’oro.

Osim što se uspješno prodaje diljem svijeta i osvaja brojne nagrade, Fiat 500 simbol je talijanskog dizajna i proizvodnje diljem svijeta i apsolutno zaslužuje svoje mjesto u kolektivnoj svijesti, dok njegova važnost seže daleko izvan same automobilske industrije. Taj je status potvrđen i impresivnim nizom događanja koje je marka održala ove godine kako bi obilježila 60. obljetnicu i 60. rođendan modela Fiat 500. Osim što je ušao u stalan postav muzeja MoMA i osvojio nagradu Corporate Art Awards, Fiat 500 pojavio se i u prvom kratkom filmu tvrtke Fiat „Vidimo se u budućnosti” s oskarovcem Adrienom Brodyjem u glavnoj ulozi te je sudjelovao u izvanrednoj turneji „500 Forever Young Tour” tijekom koje je ikonski model Fiat 500 posjetio neke od najljepših europskih trgova. I posljednje, ali ne najmanje važno, ikona marke Fiat pojavljuje se i na marki i kovanici, svakodnevnim uporabnim predmetima koji su ujedno i kolekcionarski, namijenjeni numizmaticima, zaljubljenicima u model Fiat 500 i svima koji žele u svom džepu imati iskonsko talijansko remek-djelo, uvijek aktualno, a opet uvijek vjerno sebi.

zadnje novosti