NOVOSTI

Na natječaju Clio Key Art Awards reklamna kampanja za Fiat 500X i film „Zoolander 2“ u organizaciji brenda FIAT i kompanije Paramount Pictures osvojila zlato

02 November 2016

161026_fiat-500x

• Kampanja je osvojila jedino zlatno odličje u kategoriji „Filmska partnerstva“
• U marketinškoj se inicijativi pojavljuje međunarodni supermodel Derek Zoolander kao zaštitno lice kampanje predstavljanja posve novog crossover modela Fiat 500X

Na natječaju Clio Key Art Awards zlatno je odličje dodijeljeno brendu FIAT i kompaniji Paramount Pictures za zajedničku reklamnu kampanju za film „Zoolander“ u kojoj se pojavljuju Fiat 500X i Derek Zoolander. Kampanja brenda FIAT i kompanije Paramount Pictures jedina je osvojila zlatno odličje u kategoriji „Filmska partnerstva“. Zajednička promotivno-reklamna kampanja predstavljanja crossover modela Fiat 500X, u kojoj se međunarodni supermodel Derek pojavljuje kao zaštitno lice kampanje, proširila se televizijskim, digitalnim i društvenim medijima. Kampanja se za zlatno odličje natjecala s kampanjom Audija i kompanije Marvel Studios pod nazivom „The Chase“, u kojoj se iz svijeta zabave pojavljuje Captain America. Nagrade Clio Key Art Awards dodjeljuju se za izvrsnost u kreativnom marketingu za industriju zabave.

„Naš se marketinški pristup grupaciji FCA temelji na stalnoj težnji različitosti i rušenju ustaljenih normi i to s jednim jedinim jasnim ciljem, a koji dijelimo s Derekom Zoolanderom – da budemo zapaženi“, kazao je Olivier Francois, direktor marketinga grupacije FCA – Global. „Osvajanjem jedinog zlatnog odličja u kategoriji „Filmska partnerstva“ na dodjeli nagrada Clio Key Art Awards pokazalo se da naši marketinški napori u sklopu partnerstva s kompanijom Paramount Pictures i dalje privlače pažnju. Taj ćemo pristup i dalje primjenjivati dok uzbuđeno očekujemo rasplet događaja“.

U režiji Jeffa Manna („Zoolander 2“), radnja zajedničke televizijske reklame u sklopu kampanje [s pjesmom „Relax (Don’t Do It“) grupe Frankie Goes to Hollywood u pozadini] smještena je na ugao gdje je Derek Zoolander snimljen policijskom kamerom. A s obzirom da se radi o Dereku Zoolanderu, primjenjuje se posve različit pristup rješavanju situacije. Dok bi se drugi požalili na tu nesretnu okolnost, on u njoj vidi priliku pa se na urnebesno smiješan način više puta vraća unazad kako bi pred kamerom usavršio svoju pozu „plavi čelik“. Kad mu pristupi policajac, Zoolander daje tipičan odgovor: „Znam, vozio sam pod utjecajem seksipila“. Kampanja je realizirana u suradnji s agencijom Trailer Park.

U sklopu društvene inicijative ove kampanje, Derek Zoolander preuzeo je 12. veljače 2016. godine FIAT-ov Twitter

Film je 30. siječnja pretpremijerno prikazan u Rimu na uzbudljivoj projekciji za obožavatelje sponzoriranoj od strane grupacije FCA, tijekom koje se glumačkoj postavi filma „Zoolander 2“ pridružio i Fiat 500X u specijalnom žutom izdanju s trostrukim lakom.

Olivier Francois nedavno je osvojio titulu Adweek’s Brand Genius u kategoriji automobila, što ga čini prvim direktorom marketinga koji je ovo priznanje osvojio više puta. 2012. godine osvojio je titulu Grand Brand Genius. Ovogodišnja je dodjela nagrada Brand Genius Awards jučer (25.10.) održana u New Yorku.

Ceremoniju dodjele nagrada Clio Key Art Awards održanu u četvrtak (20.10.) u kinu Dolby Theatre u Los Angeles vodila je komičarka i glumica Amy Sedaris. Kliknite na link za prikaz liste pobjednika u ovoj kategoriji.

O natječaju Clio Key Art Awards
Natječaj je krajnje originalan te se ističe na području kreativnih komunikaciji u industriji zabave. Nastao 1971. godine, natječaj Clio Key Art Awards u cijelosti je ušao u sustav Clios nagrada 2015. godine, a u suradnji s časopisom The Hollywood Reporter nastavlja se širiti na svijet filma, televizije i igara zadržavajući pritom svoj prvobitni filmski karakter. Predstavlja područje gdje se putem tehnoloških napredaka i integracije novih specijalističkih rješenja nanovo definira pojam marketinške izvrsnosti u industriji zabave.

O kompaniji Paramount Pictures Corporation
Paramount Pictures Corporation (PPC), globalni filmski producent i distributer, sastavni je dio kompanije Viacom (NASDAQ: VIAB, VIA), vodeće tvrtke za produkciju sadržaja s istaknutim i cijenjenim brendovima na području filma, televizije i digitalne zabave. Paramount upravlja skupom najjačih brendova na području filma, uključujući Paramount Pictures, Paramount Animation, Paramount Television, Paramount Vantage, Paramount Classics, Insurge Pictures, MTV Films i Nickelodeon Movies. PPC-ovo poslovanje još obuhvaća Paramount Home Media Distribution, Paramount Pictures International, Paramount Licensing Inc. i Paramount Studio Group.

zadnje novosti