Fiat slavi 120. rođendan na Sajmu automobila u Ženevi 2019.

Fiat slavi 120. rođendan na Sajmu automobila u Ženevi 2019.

  • Ženeva će biti pozornica na kojoj će debitirati nova obitelj modela 500 „120th”, najelegantniji i najpovezaniji proizvodni program ikad, kojim će se obilježiti 120 godina postojanja i povijesti marke Fiat.
  • Za modele novog proizvodnog programa „120th”, dostupne u inačicama 500, 500X i 500L, karakteristično je potpuno novo, elegantno dvobojno ruho „Tuxedo”, potpuno nova značajka za model 500X.
  • Dostupna podrška Apple CarPlay omogućuje upravljanje uređajem iPhone® putem dodirnog zaslona Uconnect. Omogućuje pristup servisima Apple Maps, Apple Music, slanje i primanje poruka, upućivanje poziva i još puno toga putem funkcije Siri® ili vašeg 7-inčnog dodirnog zaslona.
  • Sadrži i sustav Mopar Connect, sustav povezanih usluga za pomoć na cesti i nadzor stanja vozila u stvarnom vremenu na daljinu putem pametnog telefona.
  • Posebno istaknuto bit će i novo specijalno izdanje modela Panda Connected by Wind. Rezultat suradnje između tvrtke Fiat i grupacije Wind 3 Group, ovaj model ima mogućnost 4G povezivanja na internet zahvaljujući paketu usluga „WINDPACK” koji korisnicima omogućuje istodobno povezivanje do 15 uređaja i 50 GB mjesečnog prometa.
  • Bogat asortiman proizvoda nadopunit će i Tipo Sport s 5 vrata – vrhunski model razvijen u suradnji s tvrtkom Mopar s upadljivom crno-bijelom karoserijom.

 

Tvrtka Fiat odabrala je ženevski sajam kao mjesto predstavljanja svoje nove obitelji modela 500, „120th”, najelegantniji i najpovezaniji proizvodni program ikad. Modeli iz novog proizvodnog programa, dostupni u inačicama 500, 500X i 500L, obilježavaju 120. rođendan marke Fiat – prekretnicu do koje je došlo tek nekoliko svjetskih proizvođača automobila – a istodobno ispisuju novo poglavlje u knjizi sa zapanjujućim mogućnostima povezivanja i novim društvenim i tehnološkim dimenzijama koje su već razrađene tijekom 2018. godine kroz obitelj modela 500 Mirror.

Posjetitelji će se u Ženevi moći upoznati s idejom povezivanja koju tvrtka Fiat zastupa, a prema kojoj povezivanje uvijek mora biti jednostavno, demokratsko, sigurno i intuitivno. Napokon, to su sve temelji tradicije marke Fiat: iznalaženje inovativnih, a opet korisnički prilagodljivih rješenje koja zadovoljavaju moderne zahtjeve svakodnevne mobilnosti, a istodobno su savršeno prilagođena potrebama modernog društva koje je sve više usmjereno na sigurnost i komunikaciju.

Mnogo toga promijenilo se od tog sudbonosnog dana, 11. srpnja 1899., kada je osnovano društvo „Società Anonima Fabbrica Italiana di Automobili – Torino”, ali sama percepcija automobila i, prije svega, način kako ga publika doživljava, ostali su nepromijenjeni tijekom godina i postali su karakteristična značajka marke na globalnoj razini.

Na švicarskom sajmu premijerno će se predstaviti i novi model Panda Connected by Wind, rezultat suradnje između tvrtki Fiat i Wind, još jedan primjer „povezivanja po načelu marke Fiat” i pokazatelj kako ta marka doživljava automobil: uvijek 100 % povezan, moderan i siguran.

 

Obitelj modela 500 „120th”, najpovezaniji i najelegantniji proizvodni program ikad

U Ženevi će se premijerno predstaviti novi slavljenički proizvodni program kojem će se publika moći diviti u tri različite inačice: 500X „120th” s motorom 1.0 FireFly Turbo snage 120 ks, 500 „120th” s motorom 0.9 Twin Air snage 85 ks i 500L „120th” s motorom 1.3 Multijet snage 95 ks. Sva tri vozila imaju elegantnu dvobojnu karoseriju „Tuxedo” (crno-bijelu), što je za model 500X nešto potpuno novo.

Naziv „Tuxedo” referenca je na prestižno svečano odijelo (eng. Tuxedo termin je koji označava smoking), a uz to svečano ruho idu i ekskluzivni pokrov ključa, detalji u bakrenoj boji i elegantne presvlake u unutrašnjosti. Kao šlag povrh tog elegantnog „odijela” dolazi specijalni logotip Fiat, sa slavljeničkim natpisom „120th”, u kombinaciji s dobro poznatim simbolom povezanosti ili emitiranja. I doista, nova obitelj modela 500 „120th” nudi sustav Uconnect sa 7″ HD LIVE dodirnim zaslon kompatibilnim sa značajkama Apple CarPlay i Android Auto™ u osnovnoj opremi.

Dostupna podrška Apple CarPlay omogućuje upravljanje uređajem iPhone® putem dodirnog zaslona Uconnect. Omogućuje pristup servisima Apple Maps, Apple Music, slanje i primanje poruka, upućivanje poziva i još puno toga putem funkcije Siri® ili vašeg 7-inčnog dodirnog zaslona.

Dostupna funkcija Android Auto™ integrira vaš Android telefon s dodirnim zaslonom Uconnect®. Tako ta nova značajka korisnicima omogućuje potpunu povezanost bez micanja ruku s kola upravljača, dakle na potpuno siguran način.

 

Novi Fiat 500X „120th”

Po prvi puta, talijanski Crossover model iz asortimana sportskih automobila marke Fiat dobiva dvobojnu karoseriju: šarmantnu crno-bijelu kombinaciju „Tuxedo”. Baš poput prestižnog svečanog odijela – smokinga, koji je također dostupan u više nijansi, na odabir su dostupne dvije elegantne boje karoserije, Pearl Tuxedo (perla bijela i crna) i Silver Tuxedo (srebrno-siva i crna).

Karoserija „Tuxedo” uključuje i upadljive crne pokrove kućišta vanjskih retrovizora, bočne pragove u crnoj boji Cinema Black, kromirane okvire stakala i 16” (ili 17” na zahtjev) naplatke od lake legure u tamnoj završnoj obradi. Prednji kraj ponosno je uređen sportskim Full LED prednjim svjetlima koja omogućuju osvjetljavanje koje je do 160 % snažnije od onog halogenih svjetala, sigurnije je i troši manje energije (66 % manje). U unutrašnjosti sve odiše slavljeničkim duhom s ekskluzivnim i upadljivim detaljima. Sjedala, s presvlakama bakrene boje, savršeno su usklađena s brojnim finim detaljima, primjerice, maskom crne upravljačke ploče i onima na naslonima za ruke na vratima koji su presvučeni vinilom. Elegantan i metropolitski model 500X „120th” ujedno je i iznimno udoban zahvaljujući bogatom asortimanu osnovne opreme koji uključuje senzore za svjetlost i kišu, automatsko uključivanje prednjih svjetala i sustav pomoći pri parkiranju. Dostupna su četiri različita modela motora koja doprinose ugodnom iskustvu pri vožnji: 1.0 FireFly Turbo snage 120 ks, 1.6 E-torq snage 110 ks, 1.3 Multijet snage 95 ks i 1.6 Multijet snage 120 ks, svi s ručnim mjenjačem s 5 ili 6 brzina. Za proizvodni program dostupne su i boje karoserije bijela Gelato White, bijela Pearl White, siva Silver Grey i crna Cinema Black, sve s usklađenim pločama s instrumentima te ekskluzivne dvobojne inačice Pearl Tuxedo i Silver Tuxedo, obje s crnom pločom s instrumentima i crnim detaljima.

 

Fiat 500 „120th”

Ikonski model 500 dolazi i u novom ruhu „120th”, šepureći se u novom dvobojnom „odijelu” Tuxedo (crno-bijelom) i s novim, još elegantnijim linijama dodatno naglašenim kromiranom letvicom na poklopcu motora, 16” kotačima od lake legure s bakrenim završnim detaljima i crnim krovom (ista nijansa boje upotrijebljena je i za platneni krov na inačici kabrioleta. Ista razina elegancije prisutna je i u putničkom prostoru s gizdavim detaljima kao što su crna maska ploče s instrumentima i ekskluzivna prugasta tkanina (crna s okomitim prugama) na sjedalima. Gornji dio je od vinila, ukrašen utisnutim logotipom „500”. Bogato opremljen – sa svjetlima za maglu, 50/50 djeljivim stražnjim sjedalima i personaliziranim tepisima – i dostupan u inačicama limuzine i kabrioleta, model 500 „120th” dostupan je s 1,2-litrenim motorom snage 69 ks te 0.9 Twin Air motorom snage 85 ks ili motorom 1.2 LPG snage 69 ks. Dostupne boje karoserije su siva Cortina Grey, siva Carrara Grey, crna Vesuvius Black, (troslojna) bijela Ice White i bijela Gelato White.

 

Fiat 500L „120th”

Obitelj novog modela Fiat 500 nadopunjena je modelom 500L „120th”, također s elegantnim dvobojnim ruhom Tuxedo (crno-bijele boje). Elegancija je dodatno istaknuta detaljima u izvedbi Myron na odbojnicima, bočnim pragovima i dvobojnim 17” kotačima od lake legure, a kompletan dojam upotpunjen je kromiranim i sjajno-crnim završnim detaljima na prednjoj rešetci. Elegancija prevladava i u unutrašnjosti s profinjenom crnom maskom na ploči s instrumentima i ekskluzivnim presvlakama sjedala od sive tkanine i crne eko kože s proštepima u bakrenoj boji i logotipom „500”. Fiat 500L „120th” ima svjetla za maglu, senzore za kišu i svjetlost te stražnje parkirne senzore u osnovnoj opremi. Kupci modela mogu birati između 1,4-litrenog benzinskog motora Fire snage 95 ks s ručnim mjenjačem sa šest brzina, 1,3-litrenog turbo dizelskog motora MultiJet II snage 95 ks s ručnim ili robotiziranim mjenjačem Dualogic te 1,6-litrenog motora MultiJet snage 120 ks s ručnim mjenjačem. A izbor je bogat i što se tiče samog vanjskog ruha, odnosno karoserije: osim klasične dvobojne inačice Tuxedo u crnoj i bijeloj boji, dostupne su i bijela Gelato White, crna Cinema Black, siva Maestro Grey, siva Moda Grey kao i dvobojne inačice Maestro Tuxedo (siva Maestro Grey s crnim krovom) i Moda Tuxedo (siva Moda Grey s crnim krovom).

 

Sustav UconnectTM s 7″ HD LIVE dodirnim zaslonom kompatibilan sa značajkama Apple CarPlay i Android AutoTM*

Moderan i inovativan sustav Uconnect s 7″ HD LIVE dodirnim zaslonom – spreman za rad sa značajkom Apple CarPlay i kompatibilan sa značajkom Android Auto™ – dostupan je u osnovnoj opremi za sva vozila iz obitelji 500 „120th”, a svaku vožnju pretvara u jedinstveno i opuštajuće iskustvo. Ako pobliže pogledamo, nova generacija sustava UconnectTM ima 7-inčni dodirni zaslon visoke rezolucije, Bluetooth sučelje sa sustavom slobodne ruke, audio emitiranje, čitač tekstnih poruka i glasovno prepoznavanje, Aux i USB ulaz s integracijom za iPod i komande na kolu upravljača.

Osim velikog broja UconnectTM LIVE usluga, glavne značajke sustava UconnectTM su integracija značajke Apple CarPlay – pametnijeg i sigurnijeg načina upotrebe uređaja iPhone u vožnji – te kompatibilnost sa značajkom Android AutoTM.

Apple CarPlay prikazuje optimizirane cestovne smjerove sukladno uvjetima u prometu putem Karti i može se upotrebljavati za upućivanje i primanje poziva, slanje i primanje tekstnih poruka te reprodukciju glazbe sa servisa Apple Music bez skretanja pažnje s ceste. Vozačima omogućuje i upotrebu aplikacija kao što su Messages, Audiobooks i Apple Podcasts, a podržava i druge aplikacije s uređaja iPhone –. CarPlay ima značajku glasovnog upravljanja Siri i posebno je namijenjen za različite scenarije vožnje. Sustav je kompatibilan i sa značajkom Android Auto™, što omogućuje prenošenje Android iskustva u automobil putem zrcaljenja aplikacija i usluga na središnji zaslon. Posebno je dizajniran za preuzimanje podataka na jednostavan i siguran način tijekom vožnje. Vozač može upotrebljavati uslugu Google Maps™ ili Waze za primanje cestovnih uputa i jednostavan pristup glazbi, multimedijalnim sadržajima i omiljenim aplikacijama za primanje i slanje poruka.

Kako biste saznali više o kompatibilnosti značajke Android Auto, posjetite support.google.com/androidauto.

 

*Android Auto, Google Play i Google Maps zaštitni su znaci tvrtke Google LLC.
Apple CarPlay je registrirani zaštitni znak tvrtke Apple Inc.

Panda Connected by Wind, model koji obilježava 120. rođendan marke Fiat 4G brzinom

U Ženevi će se premijerno predstaviti i novo specijalno izdanje Panda Connected by Wind, rezultat partnerstva između tvrtke Fiat i tvrtke Wind, jedne od marki Wind Tre, velikog igrača na tržištu mobilnih usluga u Italiji i jednog od glavnih operatera na tržištu fiksne telefonije. Prodaja u Italiji kreće od travnja, a automobil ima posve nov izgled i u potpunosti je opremljen posebnom mogućnosti internetskog povezivanja na mreži 4G, zahvaljujući paketu usluga „WINDPACK”. Povodom proslave svog 120. rođendan, tvrtka Fiat u suradnji s tvrtkom Wind koja svoje usluge uspješno pruža obiteljima već 20 godina, kupcima će u novom specijalnom izdanju ponuditi mogućnost neprekidne povezanosti s mrežom Wind Tre čak i u pokretu, a sve zahvaljujući wi-fi usmjerivaču i Wind SIM kartici s 50 GB mjesečnog prometa.

Specijalno izdanje Panda Connected by Wind ima wi-fi usmjerivač „Linkzone 4G” za istodobno povezivanje do 15 uređaja i to najvećom dostupnom brzinom – tehnološka značajka koja dodatno naglašava društvenu perspektivu koja je svojstvena modelu Panda. Mobilni wi-fi usmjerivač pretvara model Panda Connected u učinkoviti hotspot, bez potrebe za instaliranjem softvera ili upravljačkih uređaja. Nakon uključivanja stvara bežičnu mrežu za povezivanje svih kompatibilnih wi-fi uređaja za surfanje internetom, preuzimanje datoteka i glazbe, dijeljenje fotografija i dokumenata te upravljanje porukama e-pošte. Osim toga, hotspot znači da korisnici mogu uživati u aplikaciji Uconnect i svim njenim funkcijama, uključujući ugrađenu Waze navigaciju, emitiranje glazbe i internetski radio, a sve to koristeći podatkovni promet iz ponude posebno namijenjene modelu Panda connected by Wind.

Putem web-sučelja može se brzo i lako upravljati svim naprednim postavkama. Svoj wi-fi usmjerivač možete ponijeti sa sobom i kada izlazite iz automobila te uživati u mogućnostima povezivanja na svakom mjestu. Na plaži, u planinama ili u teretani možete surfati internetom, gledati filmove i slušati omiljene popise pjesama. Uređaj pogoni ugrađena baterija i može se puniti putem odgovarajućeg nosača koji se pričvrsti u 12-voltnu utičnicu u automobilu. U savršenom skladu s konceptom slobode koji je karakterističan za model Fiat Panda, možete i upotrebljavati međunarodne usluge roaminga u Europskoj uniji.

Novi Panda Connected by Wind nastavlja putovima korisnički prilagodljive tehnologije plasirane prošle godine s modelom Panda Waze, najdruštvenijim gradskim automobilom ikad i prvim automobilom u segmentu koji nudi integraciju poznate aplikacije za navigaciju Waze u sustav „Panda Uconnect”.

Panda Connected by Wind zasigurno će dodatno učvrstiti vodeću poziciju modela, koji je bio najprodavanije vozilo u Italiji od 2012. godine, ali i proširiti njegovu veliku zajednicu od 7,5 milijuna vlasnika i zaljubljenika koji već od 1980. godine kao svoj manifest „slobode na četiri kotača” biraju automobil Panda.

Panda Connected by Wind ima posebnu slavljeničku oznaku s brojkom „120” i tekstom „Connected by Wind” pored ukrasnih dijelova u crnoj boji visokog sjaja na zaštitnoj ploči, kvakama vrata i 15-inčnim dvobojnim kotačima. Jedinstven stil dodatno je naglašen kombiniranjem bijelog ruha s dvije opcijske ekskluzivne značajke, uglavnom crnim krovom i narančastim pokrovima kućišta retrovizora, bojama koje su karakteristične za marku i tvrtku Wind.

Model je mladenački i vedar i u unutrašnjosti, s crnim presvlakama sjedala od tkanine ukrašenim bijelim i zelenim kontrastnim šavovima te značajkom Radio U-Connect Mobile i posebnim nosačem za pametne telefone za zajamčeno neprekidnu povezanost.

Panda Connected by Wind ima 1,2-litreni motor snage 69 ks.

 

Tipo Sport, ljepši i dinamičniji no ikad

Tipo Sport s 5 vrata – najbolja verzija u proizvodnom programu proizvedena u suradnji s tvrtkom Mopar – bit će predstavljen na švicarskom sajmu automobila s upadljivom bijelom karoserijom i kontrastnim crnim krovom.

Opremljen motorom 1.6 Multijet snage 120 ks i automatskim mjenjačem DCT, Tipo Sport izložen u Ženevi ima bijelu boju karoserije Pastel White i kontrastni crni krov (opcijski). Crna je karakteristična i za pokrove kućišta vanjskih retrovizora i kvake vrata. Brojni elementi podsjećaju na svijet sporta, primjerice, novi prednji i stražnji odbojnici, bočna proširenja, stražnji difuzer, spojler na krovu i jedinstveni okvir svjetla za maglu. Sportski izgled nadopunjen je završnim ukrasnim detaljima u crnoj boji visokog sjaja, 18-ičnim kotačima od lake legure s dijamantnom završnom obradom (opcijski u izvedbi Mopar) te širokom rešetkom. Prednja svjetla mogu se dodatno naručiti s dvostrukom ksenon tehnologijom koja jamči 30 % veće performanse u odnosu na standardnu verziju. Iste ekskluzivne značajke nastavljaju se i u putničkom prostoru s potpuno crnim – Total Black ambijentom koji se savršeno slaže sa sjedalima presvučenim kožom i tkaninom te ukrašenim dvostrukim proštepima i poprečnim uzorkom presvlake od tehnološke kože na kolu upravljača i ručici mjenjača. I u konačnici, tu je mogućnost povezivanja u osnovnoj opremi sa sustavom UconnectTM s 7″ HD LIVE dodirnim zaslonom koji je kompatibilan sa značajkama Apple CarPlay i Android AutoTM

Tipo Sport slučajno je bio primjerak automobila broj 500.000 koji je sišao s proizvodne linije kao potvrda uspješnosti modela. U manje od tri godine od prvog plasirana na tržište postao je vodeći u svom segmentu i Italiji i zasjeo je među najboljih 10 u četiri europske države te postao drugi po redu najglobalniji automobil marke Fiat s više od 70 % primjeraka prodanih izvan Italije.

Novi proizvodni program modela Tipo sastoji se od triju verzija karoserije (s 4 vrata, s 5 vrata i karavan) te četiri razine opreme (Street, Mirror i nove S-Design i Sport), što zadovoljava sve potrebe ciljanih kupaca različitih dobi, ukusa i potreba mobilnosti. Modeli S-Design i Sport namijenjeni su mladoj i dinamičnoj klijenteli koja traži snažnu osobnost i sportske karakteristike kod automobila, pri čemu su značajke posebno visokokvalitetne kod razine opreme Sport. Model Mirror prilagođen je kupcima koji traže prostranost i modularnost i žele ostati povezani u svakom trenutku, dok je model Street idealan za mlade osobe koje žele uživati u atraktivnom dizajnu, prostranosti i udobnosti po kojoj je čitava obitelj Tipo iznimno poznata. Drugim riječima, model utjelovljuje prepoznatljive značajke marke Fiat: praktičnost, jednostavnost i osobnost. Zato je svaki od 500.000 proizvedenih primjeraka modela Tipo pomalo poput odjevnog predmeta po mjeri, zadovoljava sve potrebe mobilnosti i ukusa svakog kupca.

 

Stil života

Na Sajmu automobila u Ženevi grupa FCA predstavlja neke od svojih novougovorenih projekata suradnje kojima želi proširiti granice vidljivosti svoje marke izvan automobilskog svijeta.

Radi se o ekskluzivnim proizvodima snažne ikonske vrijednosti kojima se proslavlja obljetnica tvrtke FIAT i dočaravaju temeljne vrijednosti marke. Na štandu tvrtke FIAT posjetitelji se mogu diviti kolekciji Gabs Collection, posebno predviđenoj za ikonski FIAT 500, koji je doživio redizajn s novim živopisnim programom modela „SS19”, a koja utjelovljuje vrijednosti koje dijele tvrtke FIAT i Gabs: eleganciju, dizajn, boje i prepoznatljivost oznake „proizvedeno u Italiji”. Predviđen je i poseban prostor za „500 Happy People”, usmjeren na iskustva putovanja kroz ilustracije u stilu crtanih filmova.

I na kraju, tu je nova kolekcija proizvoda, dostupna kod distributera marke FIAT, s istaknutim poznatim akronimom tvrtke – FIAT (Fabbrica Italiana Automobili Torino), dok će na samom Sajmu u Ženevi za trajanja događanja biti dostupno ograničeno izdanje majica „FIAT Centoventi – made in FIAT”.