News

Još nagrada za projekt „The Fiat 500 Forever Young Experience”

15 June 2018

web_170508_Fiat_500-Forever_01_Slider

  • Europska turneja modela Fiat 500 trijumfirala je na prestižnom nagradnom natječaju oglašivačke industrije MediaStars.
  • Nagrađena je s dvije zlatne nagrade u kategorijama „Događaj” i „Medijska zvijezda / Promidžba”.
  • Projekt je dosada prikupio 13 nacionalnih i međunarodnih nagrada.
  • I sada, u jedanaestoj godini, model 500* postigao je najbolje rezultate ikad s više od 74.000 primjeraka prodanih diljem Europe u prvim mjesecima 2018.

Ceremonija dodjele nagrade za MediaStar, čiji je cilj prikazati profesionalne vještine onih koji svojom tehničkom stručnošću doprinose uspješnosti promidžbenog projekta, održana je sinoć u Milanu. Događaj kojem su prisustvovale brojne oglašivačke agencije, produkcijske tvrtke i postprodukcijske agencije te tvrtke za web-faktoring održan je u dvorani Auditorium Testori.

Ovaj nezavisni nagradni natječaj, koji se održava dvadeset i drugu godinu zaredom, podijeljen je na četiri različita područja koja pokrivaju različita polja oglašavanja podijeljena u još dodatnih 12 odjeljaka svako. Stručni žiri prva je dva mjesta, u kategoriji „Događaj” i „Medijska zvijezda / Promidžba”, dodijelio europskoj turneji „Forever Young Tour Experience” kojom je prošle godine obilježen 60. rođendan modela Fiat 500.

To znači da je taj projekt, kojeg je kreirala agencija Ideal, dosada prikupio 13 nacionalnih i međunarodnih nagrada. Prošle godine projekt je rekreirao 1957. godinu u tri grada, Cannesu, Münchenu i Madridu, kako bi proslavio 60. rođendan modela Fiat 500 i simulirao putovanje kroz vrijeme. Svaki izdvojen događaj unutar događanja vješto je dočarao lokalnu kulturu svake od odabranih lokacija. Završio je u Madridu zapanjujućim događanjem u kojem je sudjelovalo gotovo stotinu glumaca uz dodatke kao što su kompletna kostimografija i šarmantne vintage trgovine s nekim od najboljih talijanskih modnih marki, najboljom talijanskom hranom i dizajnom te klasičnim automobilima Fiat 500.

Bespogovorna zvijezda projekta „The Fiat 500 Forever Young Experience” bilo je posebno izdanje modela 500 posvećeno njegovom 60. rođendanu. U sklopu projekta automobili su poput filmskih zvijezda prodefilirali uz obalu Cannesa, francuskog grada poznatog po svom Međunarodnom filmskom festivalu, a dočekale su ih tisuće turista koji ih nisu prestajali fotografirati. S jednakim ovacijama modeli su dočekani na elegantnom trgu Wiener Platz u Münchenu, jednoj od najpoznatijih lokacija ovog bavarskog grada s tržnicom i poznatim pivskim podrumom Hofbräuhaus. Više od sedam tisuća posjetitelja naguralo se na živahnoj ulici Calle Jorge Juan da Calle de Serrano, jednom od najvećih madridskih gradskih zabavnih lokacija i dovelo atmosferu do zapaljenja blicevima s pametnih telefona i fotoaparata snimajući automobil, proizveden u više različitih limitiranih izdanja, kao i prekrasan set na kojem je ta bezvremenska talijanska ikona bila izložena.

Poveznica između španjolskog glavnog grada i ikone marke Fiat toliko je snažna da je taj grad odabran kao završna točka europske turneje 23. svibnja ove godine. Turneja je obišla neke od najprestižnijih europskih gradova: od Milana do Londona i od Berlina do Pariza da bi završila u Madridu. Zvijezda putovanja bio je neodoljiv model 500 Collezione, trinaesto specijalno izdanje plasirano na tržište u proteklih 11 godina. Model 500 Collezione već je dostupan u prodajnim salonima tvrtke Fiat diljem Europe. Fiat 500 oduvijek je nositelj novih trendova, istodobno odan sebi, koji se nanovo redizajnira tijekom vremena, a njegovo se ime povezuje s ikonskim markama iz svijeta model luksuznih jahti i sportskih automobila kroz posebna izdanja stvorena za istraživanje neuobičajenih teritorija za jedan gradski automobil.

Plasiran na tržište 1957. i dokazano isprofiliran kao simbol masene motorizacije u Italiji, model Fiat 500 nanovo je plasiran na tržište 2007. kada je premijerno predstavljen novi model koji je uskoro postao globalni fenomen. A to dokazuje više od dva milijuna prodanih primjeraka u više od 100 država diljem svijeta. Tržišni udio izvan Italije iznosi više od 80 % i model 500 je najprodavaniji automobil u svom segmentu u Europi od 2013. I ponovno, u prva četiri mjeseca 2018., model 500 bio je vodeći na tržištu u devet država (Ujedinjeno Kraljevstvo, Španjolska, Belgija, Švicarska, Portugal, Austrija, Mađarska, Hrvatska i Slovenija) te među top tri najprodavanija automobila u ostalim državama (Italija, Njemačka, Francuska, Švedska, Slovačka, Rumunjska i Bugarska). Isto vrijedi i za prva četiri mjeseca 2018. i 11. godinu proizvodnje kada model 500* ruši vlastiti rekord s više od 74.000 prodanih primjeraka u Europi.

* Ukupno za verzije Fiat 500 i Abarth 500.

Latest From Fiat

Slažem se