VEĆ OD
114.900 knVEĆ OD
135.900 knVEĆ OD
158.293 knVEĆ OD
101.900,00 kn Saznajte više KONFIGURATOR CJENIKVEĆ OD
106.866 kn Saznajte više KONFIGURATOR CJENIKVEĆ OD
107.683 kn Saznajte više KONFIGURATOR CJENIKVEĆ OD
129.174 kn Saznajte više Konfigurator CJENIK
Ceremonija dodjela nagrada za 14. izdanje panela „Promidžba u tisku, putem plakata i promotivnih ponuda – Key Award”, prestižnog natjecanja pod pokroviteljstvom tvrtke Media Key Events, održana je sinoć u dvorani Auditorium Sveučilišta IULM u Milanu. Odjel izdavačke grupacije Media Key zaštitni je znak u sektoru oglašavanja i korporativnih komunikacija već dulje od 25 godina i cilj događanja jest promicanje učinkovite komunikacije putem tiska, plakata, događaja i promotivnih akcija.
Iste su večeri pobjedu odnijele dvije kampanje kreativne agencije Leo Burnett za dva posebna izdanja „malenog” modela Fiat: sportski 500S i ekskluzivni 500 Riva. Radi se o najnovijim interpretacijama ikone marke Fiat koja ove godine slavi svoj šezdeseti rođendan. Model je u osvježen u proteklih nekoliko godina, ali su njegove ključne vrijednosti ostale iste. Model i danas osvaja brojne obožavatelje svojim ljepotom i originalnošću, a trenutačno je najprodavaniji model u svom segmentu u osam država diljem Europe. Nalazi se i među tri najprodavanija modela u 15 država, uključujući Veliku Britaniju, Italiju, Francusku, Španjolsku i Njemačku.
Dva su mu priznanja dodijelili kreativni direktori, marketinški i komunikacijski menadžeri talijanskih tvrtki, komunikacijski stručnjaci i novinari na panel-raspravi „Promidžba u tisku, putem plakata i promotivnih ponuda – Key Award 2017” koji su pozvani da odaberi najbolje kampanje objavljene od 1. siječnja 2016. do 30. lipnja 2017.
U kategoriji „A3 – Transport i energija” prvu je nagradu osvojila međunarodna kampanja „Kiss My S” za Fiat 500S. Upečatjiva izgleda i snažne osobnosti, model 500S, plasiran na tržište u lipnju 2016., brzo je postao drugi najpopularniji model Fiat 500 s otprilike 20 % udjela u ukupnoj prodaji diljem Europe. Iskonski primjer najinovativnijeg pristupa marke Fiat komunikacijama, pobjednička kampanja novi je Fiat 500S predstavila kao ciljane kupce: kao „loše momke”. Međunarodna televizijska kampanja, promidžba putem tiskovina, plakata i radijska kampanja obiluje temama koje su sve povezane s kreativnim konceptom „ono što voze loši momci”.
Prvu je nagradu osvojila i kampanja „Cima”, u kategoriji „B1 – Poster”, sa šarmantnim modelom Fiat 500 Riva privezanim u pristaništu poput malenog, ekskluzivnog broda. Bila je to savršena podloga za ograničeno izdanje modela pod nazivom „Smallest Yach in the World” (najmanja jahta na svijetu) proizvedenog u 10.000 primjeraka. Model se rasprodao u roku 12 mjeseci od plasiranja na tržište u lipnju 2016.
U kampanji su naglašeni luksuzni detalji koje model 500 Riva dijeli s ikonskim talijanskim jahtama, primjerice elegantna metalik boja karoserije „Sera” dodatno ukrašena dvostrukom vodenom linijom oko automobila, ploča s instrumentima od mahagonija s umetcima od javora i sjedala presvučena kožom boje slonovače s plavim detaljima.
Pobjednička je kampanja dio opsežnijeg međunarodnog komunikacijskog plana. U okviru istog plana je i televizijska kampanja s oskarovcem Adrienom Brodyjem u glavnoj ulozi. U reklami se prikazuje novi model 500 Riva u vožnji najelegantnijim ulicama Milana i Pariza privlačeći pozornost prolaznika kojima izgleda poput broda. U automobilu uživa Adrien Brody koji je svojom karizmom dodatno naglasio ljepotu i ekskluzivnost ovog malenog dragulja čiji dizajn potpisuju Fiat i Riva.
Istodobno se u kampanji nazire dašak ironije i nestašluka – značajki koje su obje zaštitni znakovi marke 500.