VEĆ OD
35.291,00 € / 265.900,00 knVEĆ OD
39.273,00 € / 295.900,00 knVEĆ OD
16.975 € / 127.900 knVEĆ OD
18.966 € / 142.900 knVEĆ OD
23.081 € / 173.900 knVEĆ OD
14.984 € / 112.900 kn Saznajte više KONFIGURATOR CJENIK
Od 6. do 10. travnja ovaj njemački grad bit će domaćin prestižnog događanja posvećenog klasičnim vozilima. Među sudionicima bit će kompanija FCA – sa svojim markama Alfa Romeo, Abarth i Fiat, koja će prikazati nekoliko vrijednih povijesnih automobila, zajedno s novim modelima.
Ovo 28. izdanje izložbe “Techno Classica” održat će se u Gruga Hallen u Essenu i pružit će dobrodošlicu ljubiteljima i izlagačima iz cijelog svijeta. Kompanija FCA sudjelovat će u događanju, potvrđujući svoj interes za sektor koji prožima moderno društvo te doživljava stalni rast, što također doprinosi razvoju modernog automobilskog sektora. Konkretno, publika će se moći diviti nekoliko povijesnih modela marki Alfa Romeo, Fiat i Abarth, zajedno s najnovijim automobilima iz serijske proizvodnje. To je najbolji način za ponovno prikazivanje jedinstvenosti svake marke na ovoj međunarodnoj pozornici, uključujući nasljeđe automobila i dizajnera, utrka i motora, stila i inovacija koji su označili tehnološki napredak i sportska događanja dvadesetog stoljeća.
Alfa Romeo
Alfa Romeo kolekcija se usmjerila na sportske limuzine, koncept koji je ova talijanska marka sama izmislila i koji je sada nadopunjen novim modelom Giulia. Posjetitelji izložbe u Essenu mogu vidjeti četiri vrijedna modela iz Alfa Romeovog muzeja u Areseu – “La macchina del tempo”: model 1900 (1950), model Giulia TI Super (1963), model 75 Turbo Evoluzione (1987) i model 156 D2 “SuperTurismo” (1998). Zajedno s ovim rijetkim automobilima tu je i privlačna Giulia Quadrifoglio, suština novog Alfa Romeo stila i savršeni izričaj koncepta “meccanica delle emozioni”.
Koncept sportskih limuzina potječe iz 1950. s modelom 1900 (L4, 1884 ccm, 80 KS) koji je otvorio novu eru ove marke. To je bio prvi Alfa Romeov automobil u potpunosti izrađen na proizvodnoj liniji te također prvi automobil koji je projektiran prema industrijskim kriterijima, uključujući monocoque, i prvi sa četiri-cilindričnim motorom razvijenim za masovnu proizvodnju. Najbitnije značajke modela 1900 bile su njegove dinamične performanse. Brzina, držanje ceste, upravljanje i aktivna sigurnost učinili su ovaj model prvom trodijelnom limuzinom visokih performansi (također su je jako cijenili i privatni vozači).
Alfa Romeo Giulia TI Super predstavljala je 1963. godine dodatni razvoj koncepta ”sportske limuzine”. Proizvedena u 501 komadu, to je bila za utrke spremna izvedba modela Giulia, sa 4-cilindričnim 1,6 litrenim motorom čija snaga je povećana na 112 KS, olakšana za više od sto kila i s maksimalnom brzinom od 190 m/h. Još jedna zvijezda ove njemačke izložbe bit će model Alfa Romeo 75 Turbo Evolution iz 1987. (L4, 1762 ccm, 155 KS, turbo) koji je, slično kao i model Giulia TI Super prije 24 godine, proizveden u ograničenoj seriji od 500 komada, specifično izvedenih za homologaciju u ”Grupi A” kategorije Touring automobila. Pravila Touring automobila promijenila su se deset godina kasnije. Od 1998. Alfa Romeo se utrkivao s takozvanom Class 2 izvedbom modela 156 (L4, 1995 ccm, 310 KS). I tako, tradicija se nastavlja. Kao modeli 1900, Giulia i 75, i model 156 potvrđuje pobjednički koncept ”sportske limuzine” koji se danas može vidjeti u potpuno novom modelu Giulia.
Na kraju, na ”Techno Classica” izložbi u Essenu bit će prikazana dva klasična modela: Alfa Romeo 1600 Spider “Duetto” i Giulia Sprint GTA koji će označiti 50. godišnjicu dva bitna događaja u povijesti ove marke. Konkretno, 1966. godine predstavljen je model Alfa Romeo Spider, poznati “Duetto”. To je poznati dvosjed kojeg je glumac Dustin Hoffman vozio u kultnom filmu ”Diplomac”. A iste godine, Alfa Romeo je prvi put osvojio Europsko prvenstvo touring automobila s modelom Giulia Sprint GTA, s kojim je sljedeće godine ponovio ovaj uspjeh. Izvedba GTA uskoro je postala kralj touring natjecanja. Uz to, iste godine postavio je još jedan rekord: bio je prvi touring automobil koji je odvezao krug na stazi u Nürburgring za manje od 10 minuta. Vozač De Adamich-Zeccoli za upravljačem modela Autodelta coupé ovaj krug je odvezao za 9 minuta i 59 sekundi.
Fiat
Još jedna marka koja se vratila na izložbu “Techno Classica” je Fiat. Publici će predstaviti ikonu 60-ih: Fiat 124 Sport Spider. Predstavljen 1966., model porijeklo vuče iz 1969. i danas zadržava svoj originalni šarm. Izvedena iz limuzine Fiat 124, izvedba Spider bila je sportski automobil koji je uskoro dobio hrpu obožavatelja, između ostalog i zbog Pininfarininog dizajna. Pininfarina je povijesni partner ovog talijanskog proizvođača automobila i priznato ime u automobilskom sektoru. Model 124 Spider bio je opremljen s pet-stupanjskim ručnim mjenjačem, 1438 cm3 motorom s dvije bregaste osovine i disk kočnicama na svim kotačima.
Amerikanci su bili ludi za proporcijama i uočljivim talijanskim stilom Fiata 124 Spider, kao i vodootpornim mekanim krovom koji se mogao direktno, lako i jednostavno spustiti iz sjedala vozača. Između 1966. i 1985. proizvedeno je preko 200.000 komada, a više od tri četvrtine završilo je preko Atlantika.
Novi Fiat 124 Spider također će biti prikazan na izložbi “Techno Classica”. Njegov napredni stil uključuje klasičnu ljepotu njegovog pretka bez kompromitiranja svoje biti. Posveta automobilskoj ikoni, predstavljenoj prije 50 godina i čije ime nosi, novi Fiat 124 Spider slijedi tradiciju svog legendarnog pretka i njegov klasični stil i performanse prenosi u ovu novu generaciju. Novi Fiat Spider opremljen je pouzdanim 1,4-litrenim turbo četiri-cilindričnim motorom s MultiAir tehnologijom koji razvija snagu od 140 KS i okretni moment od 240 Nm, i dostupan je sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Abarth
Marka sa škorpionom, Abarth, nadopunjava ponudu na izložbi “2016 Techno Classica”. To uključuje povijesni Fiat Abarth 124 u cestovnoj izvedbi i novi Abarth 124 spider koji će u Essenu imati svoj službeni debi.
Projektiran da zadovolji i najzahtjevnije vozače, ovaj automobil već se može naručiti svugdje u Europi za 40.000 eura i u salonima će se moći pronaći od rujna. Novi Abarth 124 spider također se može kupiti preko FCA Banke, uz mjesečne rate od 300 eura.
Novi Abarth 124 spider opremljen je pogonom na stražnje kotače, sofisticiranim ovjesom i četiri-cilindričnim 1.4 MultiAir Turbo motorom snage 170 KS, uparen sa šest-stupanjskim ručnim ili šest-stupanjskim automatskim Sequenziale Sportivo mjenjačem s polugama iza upravljača.
Spoj povijesnog naslijeđa i gladi za neprestanim tehničkim napretkom dio je DNK ove marke sa škorpionom, kao što je demonstrirano automobilima prikazanima u Essenu i ambicioznom “Abarth Classiche” inicijativom. Ovaj projekt, koji je pokrenut prošlog studenog u Officine Abarth u tvornici Mirafiori u Torinu, organiziran je na raznim razinama, od ateljea za restauriranje do Abarth registra koji koordinira izložbe, događanja, relije i natjecanja. Kao i što je očekivano, program je doživio veliki uspjeh, s već provedenim raznim certificiranjima i dugom listom rezervacija. Koherentnost između trenutačnih modela i onih koji su postigli razne moto rekorde jedna je od tajni komercijalnog uspjeha ove marke. Više informacija dostupno je na potpuno novoj web stranici marke: http://www.abarthclassiche.com. Što se tiče digitalnih resursa, 1. ožujka predstavljena je “The Scorpionship”, jedina Abarth službena zajednica posvećena vlasnicima, kolekcionarima, članovima i zaljubljenicima Abarth kluba. Svatko se može registrirati ispunjavanjem obrasca na stranici http://scorpionship.abarth.com. “The Scorpionship” članovi imat će pristup mnoštvu uzbudljivih prednosti, promocija i mogućnosti utrkivanja, kao i ekskluzivnim pozivima na druženje zaljubljenika.