VEĆ OD
38.200 € / 287.818 knVEĆ OD
42.500 € / 320.216 knVEĆ OD
16.975 € / 127.900 knVEĆ OD
18.966 € / 142.900 knVEĆ OD
23.081 € / 173.900 knVEĆ OD
14.984 € / 112.900 kn Saznajte više KONFIGURATOR CJENIK
Ova uzbudljiva turneja, koja će specijalnu izvedbu 500 Collezione odvesti u glavne europske prijestolnice, započet će u Milanu. Reflektori će biti usmjereni na ovaj elegantni model sa stilom koji će kao prava filmska zvijezda svoje najbolje strane pokazivati na crvenom tepihu za fotografe, novinare i utjecajne osobe. Ovo originalno putovanje, posvećeno posljednjem izdanju Fiatove ponude, može započeti samo iz ove talijanske modne prijestolnice, prije nego što krene u London, Berlin, Madrid i Pariz. Svaka od ovih glamuroznih i simboličnih lokacija ima jedinstvene karakteristike koje ih čine međunarodnim prijestolnicama stila, umjetnosti i mode.
Novom 500 Collezione dobrodošlicu će pružiti vlasnici modela Fiat 500 i mnogi članovi službenih klubova modela 500, koji će se pridružiti zaljubljenicima u talijansku kulturu, kako bi vidjeli šarmantan novi model koji slavi bezvremenski stil i dizajn modela 500, njegov prepoznatljiv izgled ikone i njegovu osobnost koja je uvijek u trendu. Model 500 je bezvremenska ikona kako je potvrđeno jedinstvenim rezultatom u svijetu automobila. U svojoj jedanaestoj godini života zabilježio je najbolji rezultat ikada u Europi, s preko 58.000 prodanih jedinica u prvom kvartalu 2018.
Njegova sposobnost da privuče pažnju također će biti istaknuta reklamom ‘500 Collezione. Inspiriran sobom‘, koja će se uskoro početi prikazivati u cijelom svijetu. Madrid, jedna od postaja ove Europske turneje, odabran je kao izvrsna lokacija za film koji je kreirala Leo Burnett kreativna agencija uz režiju Laszla Kadara. Ova ironična i originalna reklama, koja će se međunarodno prikazivati na webu i/ili televiziji, prikazuje 500 Collezione kao top model koji se navikao pojavljivati na najpoznatijim modnim pistama svijeta. Reklama prikazuje elegantni automobil s karoserijom u dva tona boje, opremljen pametnim telefonima kao modernom zamjenom za zastarjele filmske kamere na ulicama španjolske prijestolnice, i kojeg vozi lijepa mlada manekenka koja je aktivirala selfie funkciju. Savršeno se osjećajući u ulozi dive, 500 Collezione se polako pretvara u režisera reklame ističući elegantne detalje i na kraju odluči da mlada žena neće biti u završnom kadru jer je automobil glavna zvijezda ove predstave. Nije slučajno da je to savršena uloga za ovo autentično talijansko remekdjelo koje je desetljećima utjecalo na modu, društvo i navike, što je sažeto riječima ”Forever cult”.
Sve je spremno za predstavljanje ovog izvanrednog automobila, koji u najboljem 500 stilu ima modernu i stilsku osobnost, koja je rezultat savršene brige za detalje i ekskluzivnih kombinacija boja i materijala. Po prvi put prikazan na nedavnom Ženevskom salonu automobila, 500 Collezione je bez greške pravi 500 i utjelovljuje sve značajke jedne od najpoznatijih talijanskih ikona u svijetu, koja preko 60 godina sama sebe ponovo izmišlja dok istovremeno tijekom vremena ostaje dosljedna svojim vrijednostima. To je stav autentičnog talijanskog remekdjela koje je kontaminiralo svijet automobila postajući izvor inspiracije za umjetnost, modu i dizajn.
Dostupan kao kompakt ili ekskluzivni kabriolet, 500 Collezione specijalna izvedba uključuje detalje koji odražavaju modernu preradu nepogrešivog dizajnerskog potpisa njegovog velikog prethodnika, s kromiranim detaljima na prednjem braniku, poklopcu motora i pokrovima vanjskih zrcala. Također je dostupan u nizu ljetnih shema boja, uključujući opcijske izvedbe u dva tona boje, ‘Primavera’ (bijela i siva) i ‘Acquamarina’ (bijela i zelena), dodatno uz Taorimina Ivory boju, kao alternativa Gelato bijeloj i ‘Blu dipinto di Blu’ izvedbama, od kojih su sve ukrašene prepoznatljivom sivo/bijelom/sivom ukrasnom trakom i 16-inčnim aluminijskim naplatcima. Nadalje, poklopac prtljažnika ukrašava prepoznatljiva kurzivom napisana kromirana značka ‘Collezione’.
Unutrašnjost se također ističe prigušenom, ali neodoljivom elegancijom, s originalnim dizajnerskim odabirima. Armaturna ploča ponavlja boju karoserije – bijela za ‘Primavera’ izvedbu i zelena za ‘Acquamarina’ izvedbu u dva tona boje. Svježa tema boja nastavlja se u unutrašnjosti sa sivim sjedalima u dva tona boje, stropom u boji bjelokosti i utisnutim logotipom 500. Podne prostirke su također ukrašene uvezenim logotipom Collezione.
Ova nova specijalna izvedba nudi najbolju tehnologiju povezivosti. Na zahtjev je dostupan Uconnect 7″ HD LIVE informacijsko-zabavni sustav s integriranim Apple CarPlayTM i Android AutoTM funkcijama i navigacijom s Tom Tom kartama. Tehnološke opcije automobila uključuju 7-inčni TFT zaslon, koji je najveći u svojoj kategoriji, te Beats Audio Hi-Fi sustav za ljubitelje glazbe. Ova specijalna izvedba je dostupna sa svim motorima u ponudi modela 500.
Elegantna, modno osviještena i tehnološki napredna, specijalna izvedba 500 Collezione predstavlja najnovije priznanje ove Fiatove ikone i slijedi stope ograničenih serija koje su predstavljene prošle godine u sklopu proslave njegovih prvih 60 godina. Nije slučajno da je Fiat 500 uvijek definirao trendove u svojem sektoru, ali je ostao dosljedan sebi i često se pojavljuje s različitim, no uvijek ekskluzivnim izgledima. To je jedna od tajni vječne mladosti. Najpopularnije izvedbe u posljednjih 10 godina uključuju 500C by Gucci, 500 by Diesel, 500 Riva i nedavne 500-60esimo i Anniversario izvedbe posvećene njegovom 60-om rođendanu. Nova izvedba 500 Collezione pravi je primjer najbolje tradicije talijanske izrade koja i danas osvaja svijet elegancijom, stilom i aktualnošću.