VEĆ OD
265.900 knVEĆ OD
295.900 knVEĆ OD
122.900 knVEĆ OD
145.900 knVEĆ OD
158.293 knVEĆ OD
109.900,00 kn Saznajte više KONFIGURATOR CJENIKVEĆ OD
106.866,00 kn Saznajte više KONFIGURATOR CJENIKVEĆ OD
114.900,00 kn Saznajte više KONFIGURATOR CJENIKVEĆ OD
159.900 kn Saznajte više Konfigurator CJENIK
Fiat Panda Cross još jednom je završio u vrhu kategorije crossover modela tijekom ovogodišnje dodjele nagrade ‘4×4 model 2019. godine’ časopisa 4×4 Magazine.
Model Fiat Panda pobijedio je snažnu konkurenciju već drugu godinu za redom, u sektoru koji sve više raste, te je osvojio nagradu najbolji crossover. Suci su ga pohvalili za njegov ‘živahni’ motor, terenske sposobnosti i faktor zabave koji će vam uvijek izmamiti osmjeh na lice.
Model Panda vodeći je u Europi u ovom segmentu još od 2004. godine. Uz do danas prodanih 7,5 milijuna vozila, ima najveću bazu zaljubljenika u ovom segmentu u Europi.
Alan Kidd, urednik časopisa 4×4 Magazine, komentirao je: “Mislim da ne postoji drugo vozilo koje je tijekom godina tako konstantno bilo u vrhu svoje klase, kao što je to model Panda Cross. Tržište se stalno mijenjalo, ali ovaj model uvijek je bio konzistentan u onome što nudi te je istovremeno bio sve bolji i bolji.” Hvaleći njegove terenske sposobnosti, nastavio je: “Nije projektiran da bude savršeno terensko vozilo, ali njegova mala masa i čiste proporcije znače da ima izuzetne manevarske sposobnosti i sigurno postolje na teškom terenu. Trebate ići do ekstrema kako biste pronašli njegova ograničenja.”
Časopis 4×4 Magazine, jedini specijalizirani UK časopis posvećen 4×4 vozilima i kamionetima, s nagradom 4×4 model godine definira ovaj segment već 25 godina. Grupa iskusnih specijalista za 4×4 vozila ocjenjivala je čitav niz vozila ove klase, pokrivajući sve, od udobnosti, kvalitete i terenskih performansi do troškova kupnje i vlasništva.
Ova impresivna nagrada pridružuje se dugačkom popisu postignuća modela Fiat Panda, poput toga da je ovo prvi gradski automobil s 4WD tehnologijom, prvi gradski automobil koji se popeo na nadmorsku visinu od 5.200 m i koji je dosegnuo bazni logor planine Everest te prvi serijski proizveden gradski automobil s tvornički ugrađenim sustavom pogona na prirodni plin.