NOVOSTI

Pet uspješnih priča za Fiat na dodjeli nagrada Key Award i NC Digital Awards

12 December 2017

171130_Fiat_500-frame_ok

  • Prvi Fiatov kratki film „Vidimo se u budućnosti” osvojio je nagradu Key Award u kategoriji „Zabavni sadržaji pod okriljem marke / pričanje priča”, dok je videozapis pod naslovom „Dijelovi koji nedostaju”, nastao u počast Međunarodnog dana žena, osvojio nagradu u kategoriji „Društvena, institucionalna, javna komunikacijska, obrazovna kampanja”.
  • Videozapis „Dijelovi koji nedostaju” osvojio je i nagradu NC Digital Awards u kategoriji „Viralno videooglašavanje”, u odjeljku „Facebook” za kategorije „Najkreativnije” i „Najbolje korišten videozapis”.
  • Sada već u 49. izdanju, dodjela nagrada Key Awards ključna je referentna točka za kratke reklame od 1987.
  • Nagrada NC Digital Awards posvećena je najboljoj digitalnom komunikaciji i svim uređajima na kojima se pojavljuje.

 

Izvrstan uspjeh marke Fiat na ta dva događanja koja su se održala u utorak u Milanu: u gledalištu IULM 49. dodjela nagrada Key Award i na lokaciji East End Studios dodjela nagrada NC Digital Awards. Marka je na događanju Key Award trijumfirala u kategoriji „Zabavni sadržaji pod okriljem marke / pričanje priča” s kratkim filmom „Vidimo se u budućnosti”, prvim Fiatovim kratkim filmom s oskarovcem Adrienom Brodyjem u glavnoj ulozi, te u kategoriji „Društvena, institucionalna, javna komunikacijska, obrazovna kampanja” s videozapisom „Dijelovi koji nedostaju”.

Videozapis „Dijelovi koji nedostaju” osvojio je i nagradu NC Digital Awards u kategoriji „Viralno videooglašavanje”, u odjeljku „Facebook” za kategorije „Najkreativnije” i „Najbolje korišten videozapis”. U videozapisu je prikazan model Fiat 500 bez svih inovacija koji su produkt ženskog uma, čime je pokazan odnos između žena i moto svijeta iz drugačije perspektive, uz odavanje dužnog poštovanja tehničkim doprinosima žena, te se na kreativan način ženama uputila zahvala.

Dakle, radi se o dva posve različita videozapisa, s dobrom pričom ispričanom na zanimljiv način i u svrhu obilježavanja obljetnice: Kratki film „Vidimo se u budućnosti” premijerno je prikazan 4. srpnja kako bi se proslavio 60. rođendan modela Fiat 500, dok je videozapis „Dijelovi koji nedostaju” objavljen na Facebooku i YouTubeu 8. srpnja, dan kada se slavi Međunarodni dan žena, kako bi se zahvalilo svim ženama na njihovom doprinosu pri razvoju automobila. Model Fiat 500, talijanska ikona i najprodavaniji automobil u devet europskih država i među prva tri u još sedam njih, bio je zvijezda oba videozapisa. To je automobil za svakoga kojeg svi vole, s više od 80 % ukupne prodaje u inozemstvu, i koji nastavlja pobirati nagrade u 2017. godini, važnoj godini u kojoj slavi svoj 60. rođendan.

„Vidimo se u budućnosti”

Ovaj film pod redateljskom palicom Agoa Paninija za reklamnu agenciju Leo Burnett producirala je kuća Movie Magic. Zabilježio je gotovo 19 milijuna pregleda, a glavne zvijezde, modeli 500 heritage i 500 Anniversario, brzo su stekli omiljeni status među publikom zajedno s glavnim glumcem, oskarovcem Adrienom Brodyjem. Priča se odvija u Milanu, talijanskoj prijestolnici dizajna i elegancije, u pedesetim godinama 20-og stoljeća te se poigrava kontrastnim pojmovima prošlosti i sadašnjosti. U videozapisu se Adrien Brody neočekivano projicira u kontekst sadašnjosti koju ne poznaje, što dovodi do nebrojenih i presmiješnih nesporazuma s talijanskom glumicom Annom Manuelli. Poveznica između epohe „Dolce Vita” i sadašnjosti jest model Fiat 500 sa svojom pričom o uspjehu koja traje već 60 godina. Glumica nosi vintage odjeću ali vozi potpuno novi model Fiat 500 Anniversario – posebnu seriju za obilježavanje obljetnice s novom karoserijom Verde Riviera, vitage logotipovima Fiat, ekskluzivnim retro naplatcima od lake legure od 16″ te kromiranim kućištima retrovizora.

Dvoje mladih uživaju u zajedničko provedenom danu u Milanu u novom modelu Fiat 500 Anniversario, kombinaciji prošlosti i sadašnjosti, uz nekoliko zabavnih nesporazuma kojima je naglašena činjenica da dolaze iz drugačijih epoha. Međutim, dijele istu ljubav prema modelu Fiat 500, ikoni koja spaja generacije zahvaljujući svom bezvremenskom stilu i izgledu. Kratki film završava povratkom Adriena Brodyja kući. „Vidimo se opet u budućnosti, nadam se”, prošapuće on. Završni kadar vraća nas na sofu i pokazuje kako se glumac budi, a mi više nismo sigurni u to je li to prošlost ili sadašnjost ili san ili java. Jedino što je sigurno jest da su modeli 500 heritage i 500 Anniversario simbol bezvremenske poveznice i glavni likovi u povijesti marke Fiat.

„Dijelovi koji nedostaju”

Ovim videozapisom, koji je za Fiat izradila agencija Fargofilm, obilježen je Međunarodni dan žena i ženama se na nekonvencionalan način zahvalilo na izumima koji su doprinijeli sigurnijoj i udobnijoj mobilnosti.  Videozapis priča o odnosu između žena i motora i odaje dužno poštovanje osnovnim tehničkim doprinosima žena. Ne bismo mogli voziti bez goriva, a gorivo je čišće i sigurnije zahvaljujući mineralnim katalizatorima koje je otkrila američka kemičarka Edith Flaningen. Žena je izumila sustav grijanja, a na odredište sigurno dolazimo zahvaljujući glumici i izumiteljici Hedy Lamarr čije su studije bile ključne za usavršavanje GPS-a. Te su nam žene omogućuje da uživamo u praktični, sigurnim i udobnim automobilima.

zadnje novosti

Slažem se