NOVOSTI

Stil za sve sezone – Stigao je novi Fiat 500 Collezione

16 October 2018

web_181012_Fiat_500-Collezione_01_slider

  • Fiat predstavlja novi 500 Collezione na vrijeme za jesen. Ova specijalna izvedba ekskluzivnom kombinacijom boja i materijala posvećena je jeseni.
  • Za komercijalno predstavljanje Fiat se udružio s L’Uomo Vogue, ključnim igračem na međunarodnoj modnoj sceni u posljednjih pola stoljeća, s kojim će snimiti televizijsku reklamu.
  • Dostupan u dvije izvedbe, kabriolet i kompakt, sa standardnim staklenim krovom, novi 500 Collezione nudi ekskluzivni stil, zahvaljujući privlačnim novim bojama, kao što je Brunello inačica u dva tona boje, atraktivnim prugastim presvlakama unutrašnjosti, „bakreno“ obrađenim kotačima i kromiranom oznakom Collezione na poklopcu motora.
  • Danas je Fiatova ikona globalna kao nikad prije – osam od deset modela 500 u prodaji su izvan Italije.
  • Model 500, u svojoj jedanaestoj godini od predstavljanja, još jednom je srušio vlastiti rekord s 142.000 prodanih vozila u Europi*, što predstavlja osam najboljih mjeseci u povijesti.
  • On je vodeći model u A segmentu u Europi, te je u prva tri u ovom segmentu u 16 država.
  • Od 1957. prodano je preko šest milijuna jedinica, od čega dva milijuna u posljednjih deset godina.
  • Oprema i cijene se mijenjaju od države do države i sljedeći tekst opisuje podatke koji su zajednički za sva tržišta. Za specifične detalje i cijene, posjetite lokalnu stranicu za medije.

Nastavlja s trendovima i nikad neće izaći iz mode. Jedinstvenost modela Fiat 500 je i u ovom detalju. Danas, ovaj automobil se pojavljuje u novom paketu te je autentičan i relevantan kao nikad prije. Nakon specijalne proljetne izvedbe, predstavljene na prethodnom Ženevskom salonu automobila, svjetsku premijeru ima novi Fiat 500 Collezione – specijalni model posvećen jeseni. Još jednom, ovo novo specijalno izdanje modela Fiat 500 slavi stil, dizajn ikone i  jedinstvenu osobnost bezvremenskog simbola talijanske elegancije i kreativnosti, sposoban zagrijati i najhladnije mjesece u godini. Osjećaj topline dolazi od kombinacije boja, materijala i detalja, koji će osvojiti svakoga tko se želi istaknuti prepoznatljivim stilom te voli lijepo izgledati bez kompromisa. Moderni i povezani klijenti oni su koji uživaju u urbanoj zabavi, kulturi i sceni.
Nadalje, New 500 Collezione, styled by L’Uomo Vogue, reklama koju je kreirao Leo Burnett te koja je razvijena u suradnji s vodećim međunarodnim modnim časopisom za muškarce, označava početak svježeg poglavlja mode i spajanje dviju marki – Fiat 500 i L’Uomo Vogue – koje stvaraju povijest u svojim poljima djelovanja.

To nije prvi put da se model 500 bavi modom. Njegov dizajn je inspirirao umjetnike i modne dizajnere koji su mu pružili elegantne, ekskluzivne i sportske interpretacije, kreirajući nezaboravne specijalne izvedbe i dokazujući da ovaj voljeni, uzbudljivi, iznenađujući automobil može spojiti ekstremno različite kreativne svjetove. Mnoga specijalna izdanja uključuju model 500 by Diesel, koji je bio prvi u dugom nizu i predstavljen je točno prije deset godina, 500C by Gucci 2011. godine, 500 Riva 2016. godine i 500-60esimo i Anniversario, kreirani za proslavu šezdesetog rođendana ove Fiatove ikone. Kroz ove inačice, Fiat 500 je preokrenuo tradicionalna tržišna pravila, demonstrirajući kako se jedan mali automobil može izraziti na višestrukim jezicima, međusobno različitima, ali ujedinjenima u uspjehu. Danas novi 500 Collezione zauzima mjesto modela predstavljenog u proljeće. Baš kao i najprestižnije modne kuće, model 500 predstavlja dvije sezonske modne kolekcije.

Nova paleta zavodljivo elegantnih tonova

Dostupan u dvije izvedbe, kompaktnoj izvedbi sa standardnim staklenim krovom i ekskluzivnoj kabriolet sa sivim mekanim krovom, novi 500 Collezione nudi jedinstvene i originalne boje, kao što je privlačna dvobojna Opera Burgundy i Carrara Grey kombinacija, nazvana Brunello koja podsjeća na glamur modne scene i boje jeseni. Automobil je dostupan i u jednom tonu, pa možete birati Opera Burgundy, Carrara Grey ili Vesuvio Black. S ovim specijalnim izdanjem, prvi put se pojavljuje potpuno nova Cortina Grey. Vanjske linije su ukrašene kromiranim detaljem na poklopcu motora i bočnom linijom u boji bakra, koja odgovara završnoj izradi standardnih 16-inčnih aluminijskih  naplataka. Na kraju, elegancija automobila je zapečaćena kromiranom oznakom Collezione u kurzivu, što poklopcu motora osigurava stilski detalj te označava nastavak ovog modela na proljetnu izvedbu.

Stil, tehnologija i motori

Unutrašnjost podsjeća na svijet mode s crnim i prugastim presvlakama sjedala boje burgundca s crnim detaljem od vinila i izvezenim logotipom 500 u boji burgundca. Prednjom pločom u odgovarajućoj boji karoserije dominira linija u boji bakra, kao odraz ukrasne linije vanjštine. Crne podne prostirke ukrašene su natpisom Collezione, također izvezenim u boji burgundca. Stil i elegancija prate vas gdje god se našli, zahvaljujući specijalnim bakrenim Mopar® pokrovom ključa koji nosi natpis Collezione.
Privlačni izgled susreće tehnologiju u novom specijalnom izdanju modela 500, koji standardno uključuje parkirne senzore te senzore kiše i sumraka, kako bi se zadovoljili zahtjevi  klijenata koji žele udobnost, praktičnost i sigurnost. Oprema je izvedena na način koji svakodnevnu vožnju čini lakšom i udobnijom.
Novi Fiat 500 Collezione dolazi s nizom opcijskih značajki, kao što su Uconnect 7″ HD LIVE radio, s Apple CarPlay integracijom i Android AutoTM kompatibilnosti, integriranom navigacijom s TomTom kartama, najvećim 7” TFT zaslonom u svojoj kategoriji i Beats Audio Hi-Fi sustavom za premium iskustvo slušanja.
Na kraju, moguće je birati između dva E6D benzinska motora – isprobani i testirani 1.2 69 KS motor, dostupnim s dvostrukim benzinskim i LPG pogonom, Dualogic robotiziranim mjenjačem i polugama mjenjača na upravljaču te 85 KS TwinAir 0.9 cm3 motorom.
Android Auto, Google Play i Google Maps su zaštićeni tržišni znakovi kompanije Google LLC.
Apple CarPlay je zaštićeni tržišni znak kompanije Apple Inc.

 

L’Uomo Vogue stilizira Fiat 500 Collezione

Kampanja za novi Fiat 500 Collezione proizlazi iz suradnje između marki Fiat i L’Uomo Vogue. Obje marke uvijek su dijelile jednake vrijednosti stila, elegancije i brige za detalje. Već dulje od 50 godina časopis Condé Nast je najautoritativniji glas u svijetu muške mode. Kao i Fiatova ikona, L’Uomo Vogue godinama utire put, definirajući nove trendove u modi, umjetnosti i dizajnu, izvozeći talijanski stil u cijeli svijet i postajući međunarodno priznata ikona. L’Uomo Vogue je jedan od nekoliko časopisa za muškarce za kojega se može reći da je tijekom svih ovih godina popratio, dokumentirao i u mnogo slučajeva utjecao na odabir potrošača i definirao njihov životni stil – u Italiji u cijelom svijetu, iz Italije u svijet. Stoga, nije iznenađenje da je naslovnica časopisa L’Uomo Vogue odabrana za predstavljanje nove TV reklame modela Fiat 500 Collezione, kojega je L’Uomo Vogue i stilizirao. Na naslovnici, časopis prikazuje linije ovog modela. Njegove oči i lice počinju se kretati kao da nešto prate. Novi Fiat 500 Collezione ulazi u sobu i povjetarac nastao njegovim ulaskom okreće stranice časopisa, zaustavljajući se na dijelu o dodacima. Privučeni neodoljivim stilom modela 500, odjeća, dizajnerski predmeti, satovi i mnogi drugi kultni i trendi predmeti ožive i ulaze u automobil. Ipak, ova Fiatova ikona uvijek je bila pravi katalizator stila i trendova.
Kada se časopis zatvori, vidimo da je Fiat 500 Collezione postao prava zvijezda i zasluženo se nalazi na naslovnici kao pravi supermodel.

Uvijek definira modu

Novi Fiat 500 Collezione nastavlja radosnu tradiciju modela koji se javnosti predstavlja u različitim i ekskluzivnim odijelima. Dosljednost samome sebi jedna je od tajni njegove beskonačne mladosti i više od desetljeća uspjeha. Danas, Fiat 500 je globalan kao nikada prije, jer se osam od deset automobila prodaje izvan Italije. Vodeći je model u A segmentu, sada u svojoj jedanaestoj godini, te u prvih osam mjeseci ove godine još jednom potvrđuje dominaciju u Europi i poziciju među tri prva modela u ovom segmentu u najmanje 16 država. Model 500 je još jednom srušio vlastiti rekord s prodanih 142.000 vozila u Europi, što ovih osam mjeseci čini najboljih osam mjeseci ikada.

zadnje novosti

Slažem se