VEĆ OD
38.200 € / 287.818 knVEĆ OD
42.500 € / 320.216 knVEĆ OD
16.975 € / 127.900 knVEĆ OD
18.966 € / 142.900 knVEĆ OD
23.081 € / 173.900 knVEĆ OD
14.984 € / 112.900 kn Saznajte više KONFIGURATOR CJENIK
Drugo međunarodno okupljanje vlasnika modela Panda „Panda a Pandino” iz čitave Europe, od Njemačke, Belgije, Španjolske, Italije, Ujedinjenog Kraljevstva i Austrije, održano je jučer, 24. lipnja. Ukratko, postoji Panda za svakog i svaki dan, za sve nacionalnosti i dobne skupine, a 365 njih okupilo se u Pandinu i potuklo sve rekorde te službeno postalo najveće okupljanje Panda na svijetu.
Počasni gost ovog drugog izdanja bio je novi model Panda Waze, Panda s najboljim društvenim vezama ikad, što je posve prikladno uzme li se u obzir da se ovaj događaj rodio putem društvenih mreža. Izvorna ideja pokrenuta je pomalo kao šala još 2017. godine kada je mlada vlasnica modela Panda s juga Italije objavila na Facebooku svoju namjeru da se odveze sa svojim prijateljicama u svom malenom automobilu – popularno znanom kao „Pandino” na talijanskom jeziku – u grad na sjeveru zemlje istog naziva. Rezultat ostalog jest posljedica prenošenja vijesti, što je uobičajeno na kanalima društvenih mreža. 18. lipnja 2018., što je službeni datum prvog izdanja, okupilo se više od 200 bivših i aktualnih vlasnika automobila Fiat Panda iz čitave Italije.
Susreli su se ispred dvorca Pandino, zapanjujuće lovačke rezidencije obitelji Visonti iz sredine 14. stoljeća, a pritom je stvoren događaj unutar samog događanja kada je oko 200 automobila zauzelo formaciju u obliku riječi „Panda Waze” i s pomoću šarenih ploča poželjelo dobrodošlicu novom modelu Panda Waze. Povorka je potom napustila dvorac kako bi paradirala kroz nekoliko obližnjih gradova i sela duž rute dulje od 27 kilometara: prvo na redu bilo je krasno selo Gradella prepoznatljivo po žutim kućama s rubnim crvenim ciglama, a uslijedila su mjesta Rivolta d’Adda i Spino d’Adda.
Dvorac Pandino dominira područjem koje obiluje poznatim domaćim proizvodima kao što su sir Pandinella, a u kojem se nalazi i jedinstvena škola sira Pandino osnovana 1954. godine s mljekarom koja djeluje unutar nje. Područje ima i veliku motornu tradiciju: samo nekoliko kilometara od dvorca nalazi se šarmantno mjesto Gradella, službeno poznato po jednom od najljepših talijanskih zaseoka, iznimno priraslom srcu Grofu Aymu Maggiju (1903. – 1961.), jednom od osnivača legendarne utrke „Mille Miglia” 1927.
Uspješnost modela Fiat Panda sama po sebi je izvanredna. Model je na jedinstven način utjelovio spontan i bezbrižan pristup svakodnevnoj vožnji još od 80-ih godina prošlog stoljeća. Zapanjujuće je da je od njegova prvog plasiranja na tržište proizvedeno 7,5 milijuna primjeraka. Neki od ponosnih sudionika u događanju bili su dovoljno posebni i za primanje jedne od 11 nagrada koje su osigurali organizatori. Nagrade su se dijelile najbolje opremljenim modelima Panda, najstarijim modelima Panda, modelu Panda koji je prešao najdulji put do odredišta i najekstravagantnijem modelu Panda. Prihodom događanja „Panda a Pandino 2018” upravljat će organizacija Consulta dei Giovani, tvrtka koja organizira događanje zajedno s brojnim udrugama i gradom Padinom, a zarada će se upotrijebiti za restrukturiranje prostora za obitelji i osobe s invaliditetom.
Panda Waze prvi je gradski automobil koji ponosno nosi ime Waze i ima ugrađenu navigacijsku aplikaciju Waze u aplikaciju Panda Uconnect, a osim toga je Panda s najboljim društvenim vezama, čvrsto uz bok ključnih modela Fiat čija je misija stvoriti najmanja rješenja koja pojednostavljuju i poboljšavaju život za upravljačem, uz pristupačne cijene za sve. Fiat Panda je ipak oduvijek model koji je postavljao tehnološke rekorde u svom segmentu. Primjerice, osim što je bio prvi gradski automobil s pogonom 4WD (1983.), Panda je i prvi automobil u svom segmentu ovjenčan titulom automobila godine (2004.), a iste te 2004. godine bio je i prvi gradski automobil koji se popeo na nadmorsku visinu od 5.200 metara u osnovni logor na Everestu. Dugi niz rekorda nastavio se i 2006. kada je model Fiat Panda postao prvi gradski automobil široke proizvodnje s pogonom na prirodni plin. 2013. godine bio je prvi automobil u svojoj klasi koji je uveo funkciju „autonomnog gradskog kočenja”. A danas je prvi gradski automobil koji ponosno nosi ime Waze i sadrži funkcije aplikacije unutar svog Infotainment sustava.
Impresivan popis postignuća, kao i podjednako uspješan komercijalni uspjeh, za model koji je, zajedno s modelom Fiat 500, najprodavaniji gradski automobil u Europi od 2003.
Vodeću poziciju potvrdio je i tijekom prvih mjeseci 2018. godine kada su modeli Panda i Fiat 500 preuzeli vodstvo u svom segmentu u Europi s tržišnim udjelom od 29,1 %. Automobil je na prvom mjestu u Italiji (s tržišnim udjelom malo ispod 40 %) i Grčkoj i među prva tri najprodavanija automobila u Španjolskoj, Portugalu i Austriji.