NOVOSTI

Trofej u ruci s europske turneje modela Fiat 500 na dodjeli nagrada NC Awards

07 June 2018

web_170613_Fiat_500_MG_07

  • Projekt „Fiat 500 Forever Young Experience” osvaja zlatnu medalju u kategorijama „Najbolje događanje” i „Najbolji gerila-marketing”.
  • Žiriju se posebno svidjela originalnost turneje kojom je Fiat 500 prošle godine proslavio svoj 60. rođendan.
  • Turneja je prošla kroz Cannes, München i Madrid i ponovno donijela duh 1957. godine kroz dodatke kao što su kompletna kostimografija, trgovine i vintage modeli vozila Fiat 500.  
  • Projekt je dosada prikupio 11 nacionalnih i međunarodnih nagrada.

Ceremonija dodjela nagrade NC Awards održana je prošli tjedan u dvorani Teatro Elfo Puccini u Milanu. Svake godine najvažnija imena iz marketinškog svijeta i svijeta medija objedinjuju se u žiriju za nagrade u okviru tog događanja – nagradu je stvorila izdavačka kuća ADC Group za veličanje integriranih marketinških komunikacija u Italiji. Ove je godine projekt „Fiat 500 Forever Young Experience” osvojio prestižnu zlatnu medalju u kategorijama „Najbolje događanje” i „Najbolji gerila-marketing”.

Turneja je dosada prikupila 11 nacionalnih i međunarodnih nagrada, uključujući priželjkivanu nagradu „GrandPrix 2018”.

Kreator projekta je agencija Ideal, a projekt je rekreirao 1957. godinu u tri grada, Cannesu, Münchenu i Madridu kako bi proslavio 60. rođendan modela Fiat 500 i simulirao putovanje kroz vrijeme. Svaki izdvojen događaj unutar događanja vješto je dočarao lokalnu kulturu svake od odabranih lokacija. Završio je u Madridu zapanjujućim događanjem u kojem je sudjelovalo gotovo stotinu glumaca uz dodatke kao što su kompletna kostimografija i šarmantne vintage trgovine s nekim od najboljih talijanskih modnih marki, najboljom talijanskom hranom i dizajnom te klasičnim automobilima Fiat 500.

Bespogovorna zvijezda projekta „The Fiat 500 Forever Young Experience” bilo je posebno izdanje modela 500 posvećeno njegovom 60. rođendanu. Brojna su limitirana izdanja prodefilirala poput filmskih zvijezda uz obalu Cannesa, francuskog grada poznatog po svom Međunarodnom filmskom festivalu, a dočekale su ih tisuće turista koji nisu prestajali blicati fotoaparatima. S jednakim ovacijama modeli su dočekani na elegantnom trgu Wiener Platz u Münchenu, jednoj od najpoznatijih lokacija ovog bavarskog grada s tržnicom i poznatim pivskim podrumom Hofbräuhaus. Više od sedam tisuća posjetitelja naguralo se na živahnoj ulici Calle Jorge Juan da Calle de Serrano, jednom od najvećih madridskih gradskih zabavnih lokacija i zapalila je blicevima s pametnih telefona i fotoaparata snimajući automobil i prekrasan set na kojem je ta bezvremenska talijanska ikona bila izložena.

Novi model 500 Collezione jednako je toplo dočekan. Njegova europska turneja završila je prije nekoliko dana u Madridu nakon što je prodefilirala Milanom, Londonom, Berlinom i Parizom, međunarodnim prijestolnicama mode, elegancije i umjetnosti. Model 500 Collezione, trinaesto posebno izdanje plasirano na tržište u proteklih jedanaest godina, uspješno je defiliralo tim prestižnim modnim pistama. Model Fiat 500 oduvijek je nositelj novih trendova, istodobno odan sebi, a s toliko redizajna tijekom godina. Povezuje se s brojnim ikonskim markama iz svijeta mode, luksuznih jahti, umjetnosti i sporta kroz posebna izdanja stvorena za istraživanje neuobičajenih teritorija za jedan gradski automobil. U prestižnom nizu nalaze se brojna specijalna izdanja ikonskog modela Fiat kao što su 500-60esimo i Aniversario, plasirana na tržište prošle godine tijekom obilježavanja 60. rođendana ovog sjajnog malenog automobila.

Plasiran na tržište 1957. i dokazano isprofiliran kao simbol masene motorizacije u Italiji, model Fiat 500 nanovo je plasiran na tržište 2007. kada je premijerno predstavljen novi model koji je uskoro postao globalni fenomen. A to dokazuje više od dva milijuna prodanih primjeraka u više od 100 država diljem svijeta. Tržišni udio izvan Italije iznosi više od 80 % i model 500 je najprodavaniji automobil u svom segmentu u Europi od 2013. I ponovno, u prva četiri mjeseca 2018., model 500 bio je vodeći na tržištu u devet država (Ujedinjeno Kraljevstvo, Španjolska, Belgija, Švicarska, Portugal, Austrija, Mađarska, Hrvatska i Slovenija) te među top tri najprodavanija automobila u ostalim državama (Italija, Njemačka, Francuska, Švedska, Slovačka, Rumunjska i Bugarska). Isto vrijedi i za prva četiri mjeseca 2018. i 11. godinu proizvodnje kada model 500* ruši vlastiti rekord s više od 74.000 prodanih primjeraka u Europi.

* Ukupno za verzije Fiat 500 i Abarth 500.

zadnje novosti

Ne slažem se

Slažem se