Tehnologija

Još više zabave

Uživajte još više: Panda Cross uključuje Uconnect radio s novim držačem za pametne telefone, koji možete spojiti s integriranom Bluetooth vezom, i novim sučeljem za aplikacije posvećene samo vama. Sve na dodir virtualne tipke. Ili ako želite jednostavnom glasovnom naredbom.

Jednostavno tehnološki napredna

Vaši popisi pjesama, vaše omiljene radio stanice, vaši kontakti, karte, temperatura ili Find My Car: koristite aplikaciju koju želite; u Pandi Cross ima mjesta za sve ono što vaše putovanje čini lakšim i većim užitkom.

Minimalna potrošnja, maksimalna zabava

Vi se zaustavite i vaš motor se ugasi. Start&Stop tehnologija u Pandi Cross izvedena je za uštedu goriva, zajedno s indikatorom promjene stupnjeva (GSI), koji vam sugerira kada mijenjati stupnjeve.

Sigurnost

Cross sigurnost

Zračni jastuci za vozača i suvozača, elektronska kontrola stabilnosti (ESC), ABS, ASR, ELD, City Brake Control: uz Pandu Cross dobijete sveobuhvatnu sigurnost.

Bez brige, to je Panda Cross

Nitko se bolje ne brine o vašoj obitelji od Panda obitelji. Zbog toga Panda Cross standardno uključuje šest zračnih jastuka: vozač, suvozač i prednji bočni zračni jastuci.

Panda se brine za vašu glavu

Panda Cross doista misli na sve: zbog toga u naslonima prednjih sjedala ima sustav zaštite od trzajnih ozljeda vrata u slučaju stražnjih naleta.

Ne postoji cesta koju ne može svladati

S Pandom imati će te savršenu kontrolu u slučaju naglih manevara ili na skliskim površinama zahvaljujući elektronskoj kontroli stabilnosti (ESC), koji uključuje ABS, EDB, BAS i Hill Holder.

Terenska izdržljivost

„Moment na zahtjev” pogonski sustav Pande Cross koristi dva diferencijala i elektronski kontroliranu spojku, koji šalje moment jednoliko i proporcionalno na obje osovine. Stoga ne postoji ništa što Panda Cross ne može svladati, zahvaljujući svom prilaznom kutu od 21° i elektronskoj blokadi diferencijala (ELD).

Maksimalno prianjanje. Bilo gdje.

Panda Cross prikladna je za sve vrste terena: u uvjetima slabog prianjanja, ASR sustav sprečava okretanje prednjih kotača u prazno tijekom ubrzavanja i usporavanja, dok ELD sustav šalje okretni moment na kotače koji imaju najbolji kontakt s podlogom.